Hem

Micco Grönholm om varumärken & marknadsföring

Lägesrapport från cyberrymden

Se filmen. Läs sedan Morgondagens varumärken byggs inte med gårdagens metoder och Ett företags manifest inom sociala medier. Avsluta med 3 models that will guide your brand into the social media landscape.

Vill du därefter veta ännu mer om sociala medier för företag och organisationer, beställ boken ”Marknadsföring och kommunikation i Sociala Medier”.

_

Relaterade inlägg:

small twitter_logo Klicka här om du vill snacka med mig på Twitter

Kommentarer

5 svar till ”Lägesrapport från cyberrymden”

  1. Profilbild för Johan Ronnestam

    Bockar och bugar för att man fick en fin fin plats i kedjan av kunskap!

    Hälsningar från ett vårlikt men kallt Stockholm!

  2. Profilbild för Lena Carlsson

    Instämmer med föregående talare 🙂
    (I Göteborg töar det så smått, solen har tittat fram idag.)

  3. Profilbild för Fredrik Stenbeck

    ….och jag får väl stämma in i kören.

    Den filmen är underbar, härlig påminnelse om var vi är.

  4. […] har valt att ta in boken som kurslitteratur och det är alltid lika uppmuntrande att se läsare och recensenter som tycker om och tipsar om boken. […]

  5. […] Lägesrapport från cyberrymden Publicerad: March 3, 2010 Från: The Brand-Man Helt otroligt att få vara med om denna utveckling. Hjulet, släng dig i väggen! […]

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Sök

drivs med WordPress