The Brand-Man är Sveriges näst bästa blogg om marknadsföring

finish_line_YABA

Nu är bloggtävlingen YABA avgjord. Hela 4559 bloggläsare har röstat fram sina favoriter, och The Brand-Man kom på en mycket hedrande delad andraplats i kategorin Marknadsföring, tillsammans med Please Copy Me. Överst på prispallen hamnade Björn Alberts.

I kategorin Media vann Jardenberg Unedited, före Same Same But Different och The Jennie. Kategorin Trender och Webbstjänster kammades hem, med mycket stor marginal, av Blog of Ronnestam, och inUseful knep segern i kategorin Design och Interaktionsdesign.

Jag vill rikta ett stort och hjärtligt tack till dig som röstat på The Brand-Man. Och naturligtvis också passa på att gratulera vinnarna i respektive kategori.

Avslutningsvis, ett tänkvärt citat av Sokrates, 390 f.Kr.:

Jag förvånas alltid över att se hur många produkter det finns på marknaden som jag inte behöver.

_

Relaterat:

small twitter_logo Vill du språka med mig på Twitter?


7 reaktioner på ”The Brand-Man är Sveriges näst bästa blogg om marknadsföring”

  1. Grattis Micco! Det var välförtjänat, följer din blogg troget och det är alltid intressant läsning.
    Keep up the good work!

  2. Tack för kampen, Micco – och STORT grattis till andraplatsen. För mig är din blogg årets stora genombrott på blogosfärens marknadsföringsplanet. Du bevisar ofta att du sitter inne på stor kunskap och förståelse för ämnet. Kul också att du är generös och delar med dig. Vi hörs!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.