2 reaktioner på ”Konsten att göra ett ointressant erbjudande intressant”

  1. Hej Micco
    Intressant att läsa dina inlägg. Jag håller med i mångt och mycket. En sak som dom flesta byråer missar är att det ska vara en dialog, inte en monolog. Pyramid (och din sida) är ett undantag i rätt riktning. 🙂

    Jag var nyligen på ett seminarium om just detta, Reklajm. Du har troligen redan sett denna film om annons/kund (http://www.youtube.com/watch?v=D3qltEtl7H8) men den säger allt. En rolig sak med seminariet var experimenten som gjordes. Alla kom fram till samma sak, ingen gick in till företagets sida när vi letade efter information. Alla gick till någon sorts sida där andra konsumenter lagt betyg på produkten.

    GTG

    Mer senare!

    Keep up the good work

    .m

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.