Igår skrev jag om Blogipedia och om min förhoppning att på Blogipedia få läsa att jag inte finns på Blogipedia. Redan idag slog min önskan in (klicka på bilden ovan). Blogipedia uppdateras snabbt!
Därför har jag skyndsamt anpassat min egen personpresentation efter Blogipedias formel [förnamn efternamn] ÄR [någonting]. Så här blev den:
Micco Grönholm är varumärkesutvecklare med internationell marknadsföring som specialitet och i drygt 15 år har han hjälpt svenska och utländska företag att särskilja sina kunderbjudanden. Micco Grönholm är även frekvent anlitad som strategisk konsult av företag som behöver hjälp att identifiera och formulera sitt visionsramverk (vision, mission, syfte och värderingar).
Micco Grönholm är anlitad av företag både i Sverige och utomlands och arbetar eller har arbetat med varumärken som Axis, Converse, Ericsson, Inter Ikea, JBT Corporation, Rymdbolaget (SSC), Saab Automobiles, Scandinavian Airlines, Skånetrafiken, Sony Ericsson, Teleca och Thule.
Micco Grönholm är pappa till varumärket Bluetooth då han under andra hälften av 1990-talet var ansvarig för att skapa och lansera varumärket globalt.
Micco Grönholm är mannen bakom marknadsförings- och varumärkesbloggen The Brand-Man.
Micco Grönholm är delägare i helsingborgsbaserade b2b-byrån Pyramid Communication.
Synpunkter? Har jag glömt något väsentligt?
Och hur skulle du skriva din presentation?
PS. Tyvärr verkar Blogipedia, av någon anledning, fortfarande inte ha hittat det mycket hedrande omdömet om The Brand-Man på Doktor Spinn. Märkligt.
Någorlunda relaterade inlägg:
Lämna ett svar