Hem

Micco Grönholm om varumärken & marknadsföring

The Brand-Man är Sveriges näst bästa blogg om marknadsföring

finish_line_YABA

Nu är bloggtävlingen YABA avgjord. Hela 4559 bloggläsare har röstat fram sina favoriter, och The Brand-Man kom på en mycket hedrande delad andraplats i kategorin Marknadsföring, tillsammans med Please Copy Me. Överst på prispallen hamnade Björn Alberts.

I kategorin Media vann Jardenberg Unedited, före Same Same But Different och The Jennie. Kategorin Trender och Webbstjänster kammades hem, med mycket stor marginal, av Blog of Ronnestam, och inUseful knep segern i kategorin Design och Interaktionsdesign.

Jag vill rikta ett stort och hjärtligt tack till dig som röstat på The Brand-Man. Och naturligtvis också passa på att gratulera vinnarna i respektive kategori.

Avslutningsvis, ett tänkvärt citat av Sokrates, 390 f.Kr.:

Jag förvånas alltid över att se hur många produkter det finns på marknaden som jag inte behöver.

_

Relaterat:

small twitter_logo Vill du språka med mig på Twitter?



Publicerat

i

av

Kommentarer

7 svar till ”The Brand-Man är Sveriges näst bästa blogg om marknadsföring”

  1. LarsP

    Grattis Micco! Det var välförtjänat, följer din blogg troget och det är alltid intressant läsning.
    Keep up the good work!

  2. Tack Micco! Och tack för att du delar med dig av din kunskap och dina tankar!

  3. Tack för kampen, Micco – och STORT grattis till andraplatsen. För mig är din blogg årets stora genombrott på blogosfärens marknadsföringsplanet. Du bevisar ofta att du sitter inne på stor kunskap och förståelse för ämnet. Kul också att du är generös och delar med dig. Vi hörs!

  4. Stryk skulle du ha.

  5. @Per T
    Stryk fick du. 😉

  6. Grattis! I vissa fall är inte en andra plats helt fel! 😀 Keep up the good work!

  7. Grattis det förtjänar du!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Sök

drivs med WordPress