Presentationen ovan är en kopia av boken ”60-Minute Brand Strategist” av Idris Mootee, CEO på Idea Couture. Se den i helskärmsläge genom att klicka på ”full” i den nedre ramen.
(Du har väl inte missat den intressanta diskussionen till inlägget Om varumärken, känslor och förväntningar? Läs inlägget och kommentarerna här.)
_
Relaterat:
- Om varumärken, känslor och förväntningar
- Vad är varumärke?
- Your Brand Is a Bridge | Tribaling
- The best way to think about branding that I’ve heard of so far | Dan Landin
- Om varumärken och arketyper
Tack till @theplanninglab för tipset.
Grymt bra material du levererar i vanlig ordning, tackar så hjärtligt!
// Din fanbase på Business&Design på HDK i Göteborg
Tack i retur. Komplimangen värmer.
Jag fick en kommentar (under ”Om Micco”) att texten i Slideshare-filen är liten och svår att läsa. Så här svarade jag:
Att texten är liten kan jag tyvärr inte göra så mycket åt. Kopian är av den 5:e upplagan, som är en s.k. Coffee Table Book. I fullskärmsläge (klicka på ”full” i nedre ramen) kan jag läsa de allra flesta texter, om än vissa med nöd och näppe. 😉
En äldre upplaga av boken finns på Amazon.com: 60-minute Brand Strategist. Du kan också, om du vill, testa att skicka Idris ett mail och fråga var du kan få tag på ett exemplar av den senaste upplagan: imootee[at]hotmail[punkt]com.
Om du registrerar ett konto på Slideshare kan du (än så länge) ladda ner boken som PDF-fil (”get file”).