Hem

Micco Grönholm om varumärken & marknadsföring

Idris Mootee om varumärken och branding

Ladda ner en PDF av boken ”60-minute Brand Strategist” av Idris Mootee, CEO på Idea Couture.

(Du har väl inte missat den intressanta diskussionen till inlägget Om varumärken, känslor och förväntningar? Läs inlägget och kommentarerna här.)

Relaterat:


Publicerat

i

av

Kommentarer

4 svar till ”Idris Mootee om varumärken och branding”

  1. Martin Karlsson

    Grymt bra material du levererar i vanlig ordning, tackar så hjärtligt!

    // Din fanbase på Business&Design på HDK i Göteborg

  2. Tack i retur. Komplimangen värmer.

  3. Jag fick en kommentar (under ”Om Micco”) att texten i Slideshare-filen är liten och svår att läsa. Så här svarade jag:

    Att texten är liten kan jag tyvärr inte göra så mycket åt. Kopian är av den 5:e upplagan, som är en s.k. Coffee Table Book. I fullskärmsläge (klicka på ”full” i nedre ramen) kan jag läsa de allra flesta texter, om än vissa med nöd och näppe. 😉

    En äldre upplaga av boken finns på Amazon.com: 60-minute Brand Strategist. Du kan också, om du vill, testa att skicka Idris ett mail och fråga var du kan få tag på ett exemplar av den senaste upplagan: imootee[at]hotmail[punkt]com.

    Om du registrerar ett konto på Slideshare kan du (än så länge) ladda ner boken som PDF-fil (”get file”).

  4. […] via Idris Mootee om varumärken och branding. […]

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Sök

drivs med WordPress