Hem

Micco Grönholm om varumärken & marknadsföring

Idris Mootee om varumärken och branding

Presentationen ovan är en kopia av boken ”60-Minute Brand Strategist” av Idris Mootee, CEO på Idea Couture. Se den i helskärmsläge genom att klicka på ”full” i den nedre ramen.

(Du har väl inte missat den intressanta diskussionen till inlägget Om varumärken, känslor och förväntningar? Läs inlägget och kommentarerna här.)

_

Relaterat:

small twitter_logo Följ mig på Twitter

Tack till @theplanninglab för tipset.


Publicerat

i

av

Kommentarer

4 svar till ”Idris Mootee om varumärken och branding”

  1. Profilbild för Martin Karlsson
    Martin Karlsson

    Grymt bra material du levererar i vanlig ordning, tackar så hjärtligt!

    // Din fanbase på Business&Design på HDK i Göteborg

  2. Profilbild för Micco

    Tack i retur. Komplimangen värmer.

  3. Profilbild för Micco Grönholm

    Jag fick en kommentar (under ”Om Micco”) att texten i Slideshare-filen är liten och svår att läsa. Så här svarade jag:

    Att texten är liten kan jag tyvärr inte göra så mycket åt. Kopian är av den 5:e upplagan, som är en s.k. Coffee Table Book. I fullskärmsläge (klicka på ”full” i nedre ramen) kan jag läsa de allra flesta texter, om än vissa med nöd och näppe. 😉

    En äldre upplaga av boken finns på Amazon.com: 60-minute Brand Strategist. Du kan också, om du vill, testa att skicka Idris ett mail och fråga var du kan få tag på ett exemplar av den senaste upplagan: imootee[at]hotmail[punkt]com.

    Om du registrerar ett konto på Slideshare kan du (än så länge) ladda ner boken som PDF-fil (”get file”).

  4. […] via Idris Mootee om varumärken och branding. […]

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Sök

drivs med WordPress